Komiksowa kampania Warszawskiej Szkoły Reklamy
Trwa kampania reklamowa Warszawskiej Szkoły Reklamy związana z naborem na rok szkolny 2011/2012. Działania zaplanowane przez zespół ds. komunikacji szkoły oparte są na nowym pomyśle i kreacji artystycznej autorstwa absolwentki WSR Małgorzaty Klimkiewicz oraz Sary Zeger. Przekazy utrzymane są w konwencji zabawnych komiksów.
Kampania jest skierowana do studentów, licealistów oraz tegorocznych maturzystów. Głównym jej założeniem jest dotarcie do młodych, zainteresowanych reklamą, PR-em, fotografią, filmem i grafiką osób, które stoją przed wyborem dalszej ścieżki edukacyjnej. Kolorowe komiksy przyciągają wzrok i intrygują odbiorców. Dodatkowo hasła wpisane pod historyjkami mówią o szkole i możliwościach jakie daje nauka w WSR, np. „A dziwak to brzmi jak komplement”, „Rób co kochasz i zarabiaj pieniądze”.
Nową kampanię reklamową można zobaczyć na metrobordach na stacjach warszawskiego metra, w wybranych tytułach prasowych (m.in. Gazeta Wyborcza, dziennik Metro), a także – w wydaniu ambientowym – w Multikinie Ursynów oraz w stołecznych klubach. WSR prowadzi także komunikację na Facebooku (zdjęcia z życia szkoły, aktualne informacje o dniach otwartych, ciekawe newsy ze świata reklamy, filmu, fotografii, grafiki i PR oraz wspiera działalność swoich słuchaczy, absolwentów i partnerów) oraz komunikatorach Blip i Twitter.
W ramach tegorocznej kampanii na ścianach oraz elewacji zewnętrznej siedziby WSR pojawiły się szablonowe graffiti przedstawiające charakterystyczne fragmenty starych reklam, wykonane przez słuchaczy pod okiem artystki Moniki Waraksy. Na jednej ze ścian, w ramach warsztatów TOSTER, powstał także imponujący mural prezentujący w formie symbolicznej proces twórczy artysty.
Kampania promocyjna potrwa do końca września 2011 roku. Do tego czasu Warszawska Szkoła Reklamy pojawi się jako partner na wielu imprezach, m.in. na Festiwalu Gwiazd w Żyrardowie, gdzie zaprezentuje wystawę Polskiego Muzeum Reklamy, fotografie i grafiki swoich słuchaczy i absolwentów. WSR weźmie także udział także w targach designu, sztuki i mody Need For Street, w szeregu targowych imprez edukacyjnych oraz eventach plenerowych Filmowa Stolica. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz