środa, 21 września 2011

ZINOWO: "Ścierwo #01"

Kibicujemy zinowym inicjatywom, nawet jeśli odbiegają delikatnie od założeń stricte komiksowych zinów. Znani w środowisku  Edyta Bystroń i Michał Misztal  są twórcami zina "Ścierwo#01".

Zawsze miałem ochotę na własnego zina. Zawsze, a w każdym razie od kiedy dowiedziałem się, że coś takiego jak ziny w ogóle istnieje (...) I zrobiłem Ścierwo. Nazwa wzięła się stąd, że bardzo lubię to słowo, poza tym raczej pasuje do moich opowiadań. Te, które znajdą się w pierwszym numerze, zostaną zilustrowane przez Mei. (Michał Misztal)
Miałam spory uciesz podczas robienia ilustracji. Zawsze to coś nowego i jakaś odskocznia od moich projektów. Fajnie się te rzeczy rysowały, bo też teksty są spoko i akurat trafiają w mój gust (który jest wielce wyrafinowany hohoho). (Edyta Bystroń)


Albumik będzie dostępny na 22.MFKiG. Cena za jeden egzemplarz  i przesyłkę to 5zł, jeśli ktoś chce zamówić większą ilość numerów, niech doliczy sobie 3zł za każdy kolejny.

Zamów na :scierwo.zin@gmail.com


Zapraszamy  na autorskie blogi: http://meigotuje.blogspot.com/ i http://michalmisztal.blogspot.com/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz